توضیحی در مورد بلاک شدن آیدی نیمباز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
خوب میخوام یکم در مورد بلاک شدن توضیح بدم:

بلاک شدن تو نیمباز مفهومش اینکه ایدتون از سرور نیمباز حذف میشه طوری که دیگه نمیشه ساختش

حالا چی میشه که ایدیتون بلاک میشه:

کار خاصی نیست که بگی مثلا اگه این کارو بکنی ایدیت بلاک میشه

من 4بار قبلا اینجوری شد ایدیم ولی(این آیدیم:jooje.ordak.zesht) بعد 2-3 ساعت باز شد و تونستم وارد آیدیم بشم

ولی اینبار مثل دفعه های قبل شد با این تفاوت که دیگه باز نشد وادلیستامم میگفتن که ایدمو پاک کردی یعنی ادلیست های داخلشم پاک شدند( دیگه اینم شانس ماست)


داشتم با qip بن لیست های روممو که خیلی زیادن unban میکردم (البته با سرعت خرکی) که یهو دیدم ایدی دیسی شد و دیگه باز نشدیعنی بلاک شد واسه همیشه(البته این بگم قبلا هم که این کارو میکردم(unban کردن با qip) یهویی ایدی دیسی شد ولی بعد چند ساعت بالا اومد)


اینم میگم واسه اونایی که ادعا میکردن ما بلاک کردیم ایدیتو

اگه تو بلاک کردی ایدیمو پس چرا دقیقا همون موقع ایدی اصلیه 3تا از دوستامم بلاک شدن

اگه تو بلاک کردی چرا یکی از ایدی هام که هیچکی جز خودم نمیدونست اصلا وجود داره هم بلاک شد

اگه بلاک کردن روش داشته باشه که دیگه کسی نیمباز نمیاد سریع تا یه چیزی بگه ایدیشو بلاک میکنن

اصلا چنین چیزی با عقل جور در نمیاد

نیمباز واسه اینکه ملت نتونن روم هاشو فلود کنند دست به تغییراتی زد که نتیجش اوردن ادمین بود بعد که دیدن بازم نتونستن جلو فلودو بگیرن سوالات ادمینو سخت تر کردن ولی بازم دیدن که روم هاشون تو فلوده اینبار دیگه اعصابشون بهم ریختو رو اوردن به بلاک کردن ایدی ها پس هواستون جمع باشه که ایدیتون بلاک نشه چون اگه ایدیتون ارزش مادی داشته باشه دلتون میسوزه


چندتا نکته لازم به ذکر:

سعی کنید وقتی دارین با کامپیوترتون چت میکنید از p.r.o.x.y fire و v..p..n و هر گونه fi..lt..er sh.ek.an استفاده نکنید

اگه با qip کار میکنید تا میتونین لیست های رومتونو دید نزنید(member-admin-ban.....)

از فلودرهایی استفاده کنید که ایدی هاتونو بلاک نمیکنن و امنیتشون بالاست

سعی کنید در حین فلود دادن از ایدی اصلیتون کمتر استفاده کنید

و.......

یکی گفته بود که چجوری اگه ایدیت هک میشد میتونستی برش گردونی :

خوب واضحه دیگه من تو ایدیم ایمیل و شماره موبایلمو وارد کرده بودم وقتی کسی هک کنه ایدیمو میتونم برم به قسمت forgot password نیمباز و از اونجا درخواست رمزمو بدم که اونا هم رمز جدیدمو به ایمیل یا شمار موبایلم(بنا به چیزی که خودم انتخاب میکنم) میفرسته

به همین راحتی

خوب تا یادم نرفته اینم بگم واسه اونایی که فکر میکنن من هک شدم و روم نمیشه بگم هک شدم و میگم بلاک شدم:

اگه من هک میشدم کسی که هکم کرده بود 10بار رو pm statusesh مینوشت این ایدی (jooj.ordak.zesht) توسط من هک شده و ..........

اگه من هک میشدم طرف 10 بار send too all میداد که به همه اطلاع بده که هک شدم و چت رومم و هم میزد

و اگه من هک شدم پس چرا بلاک شدم؟؟؟؟؟؟؟

عجیبه واقعا حرف های بعضی از دوستانمون که ادمو به شک میندازه


از کجا بفهمیم که بلاک شدیم:

قبلش بگم که همیشه یک ایدی(ماله خودتون) تو ادلیسته ایدی اصلیتون داشته باشین

دارین چت میکنین یهو دیسی میشین بعد که میخواین وارد ایدتون بشین پیام خطا میاد که میگه پسوردتون اشتباست و یا تو بعضی بمباس ها میزنه login failed

خوب تو اینجور مواقع سریع میرین با اون ایدیتون که تو ادلیسته ایدیه داغون شده تونه بعد با بمباس میرین رو ایدی اصلیتون و action و بعد هم seen رو میزنید اگه تو جواب eror داد یعنی ایدیتون بلاک شده و بعد چند ساعت اگه درست نشد از ادلیستاتون حذف میشه و اگه eror نداد و نوشت مثلا last seen 20 minute ago اینجاس که میفهمین ایدیتون بلاک نشده و باید برید دنبال پسورد جدید

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

:: موضوعات مرتبط: , آموزش , متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 5155
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : afshin
ت : چهار شنبه 22 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی